Ιστορικό Ακρόπολις • Ημέρα 1η.
Latvala και Σταφυλοπάτης προηγούνται στα δύο πρωταθλήματα.
Οι Gregoire de Mevius - Andre Leyh, στην επιστροφή του Βέλγου οδηγού στα Ελληνικά χώματα είναι στην τέταρτη θέση, κάνοντας ένα απροβλημάτιστο πρώτο σκέλος. Με το Nissan Sunny GTi-R ο παλιός γνώριμος των Ελλήνων φιλάθλων κινείται εντυπωσιακά και την Κυριακή αναμένεται να έχει ωραία μάχη με τους Σταφυλοπάτη - Χατζηρήγα για το τρίτο σκαλί του βάθρου, καθώς η μεταξύ τους διαφορά είναι μικρότερη των 6 δευτερολέπτων. Παρά το κλατάρισμα που είχαν στον Παρνασσό, οι Αχιλλέας Χριστοδούλου – Κωνσταντίνος Σούκουλης βρίσκονται στην πέμπτη θέση γενικής με το Mitsubishi Lancer Evo VI, συμμετέχοντας αποκλειστικά στον ελληνικό αγώνα. Ο 20χρονος οδηγός ανέβαζε ρυθμό ειδική με ειδική, σημειώνοντας τη δεύτερη ταχύτερη επίδοση τόσο στο Ακραίφνιο όσο και στη νυχτερινή Άμφισσα. Πιο πίσω βρίσκονται οι επικεφαλής του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ιστορικών αυτοκινήτων, Maciej Lubiak - Grzegorz Dachowski με την Porsche 911 Carrera RS 2.7. Με στόχο να φτάσουν στον τερματισμό και να συγκεντρώσουν πολύτιμους βαθμούς για το πρωτάθλημα, οι Πολωνοί επέλεξαν να μην πιέσουν στο σκέλος του Σαββάτου. Ένα λεπτό πίσω τους ακολουθούν οι έτεροι διεκδικητές του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος, Will Graham - James O’Brien, στην πρώτη τους επαφή με τα Ελληνικά χώματα, οι οποίοι δεν μπορούν να ακολουθήσουν το ρυθμό των Πολωνών με την πισωκίνητη BMW M3 E30.
Όγδοοι γενικής είναι οι Πέτρος Παντελή – Αντώνης Χρυσοστόμου με το Mitsubishi Lancer Evo II, συμμετέχοντας στον ελληνικό αγώνα. Ο Πρωταθλητής Κύπρου του 2019 ταλαιπωρήθηκε από κλατάρισμα στα μέσα του σκέλους, χάνοντας πολύτιμο χρόνο. Μία θέση πιο πίσω στη γενική βρίσκονται οι Αλέξανδρος Χριστοδούλου – Αθανάσιος Σαμαράς με τη Lancia Delta Integrale 16V, οι οποίοι κατατάσσονται δεύτεροι στον αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ιστορικών Αυτοκινήτων. Την πρώτη δεκάδα κλείνουν οι Ιταλοί Enrico Brazzoli-Martina Musiari που προτίμησαν να μην πιέσουν στο πρώτο σκέλος με την Porsche 911 RS Carrera RS 2.7. Στην πέμπτη τους συμμετοχή σε Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις, οι Βρετανοί Ernie Graham-Karen Graham είναι λίγο πιο πίσω με το Ford Escort RS1800 MKII και την Κυριακή θα «κυνηγήσουν» τους Ιταλούς, με τους «Sassos»-Αλέξανδρο Ματαλιωτάκη να τους ακολουθούν. Το πλήρωμα στην πρώτη του επαφή με το Subaru Legacy 4WD Turbo αντιμετώπισε πρόβλημα με τα φρένα κατά τη διάρκεια της ημέρας, το οποίο ξεπέρασε στη συνέχεια, και καταλαμβάνει την τρίτη θέση στον αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ιστορικών αυτοκινήτων. Τέταρτοι Έλληνες είναι οι πρώτοι προσθιοκίνητοι Γιώργος Δελαπόρτας-Ευάγγελος Παναρίτης (Volkswagen Golf II) οι οποίοι ξεπέρασαν το πρόβλημα με το ψυγείο του Volkswagen Golf II που αντιμετώπισαν στις πρωινές ειδικές και αναρριχήθηκαν στην κατάταξη. Οι Δημήτρης Παύλος Μελάς-Στάθης Βαρδαξής ακολουθούν στην πέμπτη θέση στον αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος με την Porsche 911 Carrera RS 3.0, εμπρός από τους Γιώργο Παραδείση - Πλούταρχο Στεργίου (Ford Escort RS 2000 MKI), στη μάχη που δίνουν για την επικράτηση στην Κατηγορία 2 του Ελληνικού αγώνα.
Στη δεύτερη θέση στα προσθιοκίνητα ολοκλήρωσαν το πρώτο σκέλος του αγώνα οι Ιωάννης Παράβαλος - Διονύσης Κολοτούρος (Toyota Corolla AE92) που παρά τα μικροπροβλήματα, έφτασαν με επιτυχία στην Ιτέα το βράδυ του Σαββάτου. Την τριάδα στα προσθιοκίνητα συμπληρώνουν οι Ιωάννης Καλαϊτζιάν - Μαριάννα Καλογηράτου με Fiat Ritmo 125 TC. Σε εξέλιξη βρίσκεται η μάχη για την τρίτη θέση της Ελληνικής κατηγορίας 2, μεταξύ των Πέτρου Βασιλόπουλου - Τάκη Κουκλιαμπή (Ford Escort RS 2000 MKI) και Δημήτρη Τρικάρδου - Νικόλαου Μανούσκου (Ford Escort RS 2000 MKI). Στην κορυφή της Ελληνικής κατηγορίας 3 βρίσκονται οι Θεόδωρος Καλαμαράς - Δημήτρης Λαμπράκης με Toyota Starlet 1300 KP61. Ένα πρόβλημα με τα φρένα του Ford Escort RS2000 MKII στην εναρκτήρια ειδική διαδρομή του αγώνα στέρησε στους Παναγιώτη Παραδείση - Μιχάλη Φράγκου τη δυνατότητα να διεκδικήσουν κάτι καλό στον αγώνα. Πολύτιμο χρόνο από εξόδους έχασαν στη Θήβα οι Χαρά Μωραΐτη - Δημήτρης Αμαξόπουλος (Toyota Corolla KE30) και Ιωάννης Τσαλαματάς - Νίκος Μπαμπαλής (Ford Escort RS2000 MKII), ενώ εντυπωσίασαν με τα περάσματά τους οι Αυστραλοί Darren Snooks - Stuart Snooks (Ford Escort RS2000 MKII), οι οποίοι στη συνέχεια εγκατέλειψαν την προσπάθειά τους. Ένα πρόβλημα με το σύστημα διεύθυνσης του Ford Sierra RS Cosworth 4x4 και ένα σπασμένο ψαλίδι στη συνέχεια ανάγκασαν τους Χαράλαμπο Μπουσούνη - Νίκο Γιαννόπουλο να υποχωρήσουν στην κατάταξη.










