Τόλης Παλλάτος • Γραφείο Τύπου Ο.Μ.Α.Ε.
«Εχθροί» και «Φίλοι» του Ιστορικού Ακρόπολις.
• Διεθνές δημοσιογραφικό ενδιαφέρον για τον αγώνα υπάρχει, το οποίο όμως αφορά κυρίως ηλεκτρονικά ΜΜΕ προερχόμενα από τις χώρες καταγωγής των πρωταγωνιστών στην γενική βαθμολογία.
• Η FIA έχει προκηρύξει δεκάδες διοργανώσεις με αποτέλεσμα να διασπάται το δημοσιογραφικό ενδιαφέρον του ειδικού τύπου ανά χώρα, αναλόγως του ποσοστού εντοπιότητας στα entry lists ης εκάστης αθλητικής εκδήλωσης.
• Δεδομένης της παλαιότητας των έως τώρα τεσσάρων κατηγοριών ιστορικών αυτοκινήτων, η Διεθνής Ομοσπονδία Αυτοκινήτου, προφανώς σε συνεννόηση με τις αντίστοιχες ιδιοκτησίες, προτιμά να ενισχύει την προκήρυξη ασφάλτινων αγώνων, στην προσπάθειά της να μειώσει το κόστος της συνολικής συμμετοχής. Αυτό αποτελεί αναπόφευκτα ένα πρόβλημα για την διάρκεια του Ιστορικού Ακρόπολις, αναγκάζοντάς μας να πορευόμαστε day by day.
• Για άλλη μια φορά το ελληνικό ενδιαφέρον και το μέγεθος των συμμετοχών, δεδομένων των οικονομικών παραμέτρων, είναι αρκετά μεγάλο. Αποδεικνύεται και πάλι ότι οι Έλληνες αγωνιζόμενοι και οι κύκλοι που τους περιβάλλουν εξακολουθούν να αποτελούν την κινητήρια δύναμη αναβίωσης μιας από τις μεγαλύτερες διοργανώσεις που τίμησε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ. Η διάρκεια παραμονής της στο Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα είναι περισσότερο θέμα συγκυρίας και οικονομικών δεδομένων. Αυτό βέβαια δεν θα αλλάξει την σκληρή πραγματικότητα.
Η συνέχεια επί της οθόνης...









