Δημήτρης Ριζόπουλος / Ηλίας Αγγελής.
Toyota Starlet KP61 • Νο Συμμετοχής 40.
Ο συνδυασμός κινήθηκε σε αξιοπρεπέστατους ρυθμούς και έως την 11η ειδική διαδρομή της Ελάτειας κατατασσόταν στη μέση του συνολικού entry list. Η επόμενη ειδική (12η) της Αμφίκλειας ΙΙ τους ψαλίδισε κάθε ελπίδα τερματισμού. Κόπηκε η ντίζα γκαζιού. Η πατροπαράδοτη ελληνική πατέντα βοήθησε στο να φθάσουν στο τέρμα της ειδικής, όπου αντικαταστάθηκε μεν η ντίζα, όμως ήδη είχαν τεθεί εκτός αγώνα από πέραν του επιτρεπομένου ορίου «καπέλο». Για να γίνει αντιληπτό το μέγεθος της ατυχίας, ο χρόνος του προηγουμένου τους (και προτελευταίου) στην S.S.12 ήταν 21:10 και ο δικός τους 1 ώρα και έξι λεπτά. Παρ’ όλα αυτά συνέχισαν και στην τελευταία ειδική του Οινοχωρίου για την τιμή των όπλων. Αν αυτό δεν αποπνέει τον αέρα του αθλητικού πνεύματος, τότε τι;









